30 september 2006

Stoorzender

Zzzzzz
Geïrriteerd kijk ik op van mijn nota's chemie, een stoorzender kan ik nu echt niet gebruiken
Zzzzzz
De mug landt sierlijk op mijn lampje
Zzzzzz
Ik hou me klaar en neem mijn handboek chemie (kwestie van er toch iets nuttigs mee te doen)
Pats!
*glimlacht sadistisch*

Zzzzz
*glimlach verdwijnt even snel als hij kwam*
Verdorie!
Ernaast
Zzzzz
Nu besluit ze rondjes te cirkelen boven mijn hoofd
Zzzzz
Ze is vast geïnteresseerd in chemie, ik beeld me in hoe ze meeleest over mijn schouder of vanachter mijn oor
Zzzzz
Ik probeer ze weg te wuiven
graai (ik zal ze toch wel niet with bare hands kunnen vangen)
bal mijn hand tot een vuist
en voel plakkerig muggenbloed aan mijn vingers

Verdorie!

Filia Solis

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je je inbeeldt dat het goed andermans (opgezogen) bloed kan zijn... Jukkie.

Anoniem zei

Wist je niet dat muggen zich als olifanten reïncarneren? Wat jij gedaan hebt, is van een mug een olifant maken ... en die zul je niet met je chemieboek kunnen verpletteren, of uit de lucht graaien.

Anoniem zei

Dan zijn olifanten dus helemaal niet met uitsterven bedreigd, hoera! :-D

Anoniem zei

Muggenbloed? Bestaat dat?

Valerie zei

Ik laat ze meestal gewoon vliegen...Alhoewel, vliegen laat ik doen, muggen is ambetanter...

Filia Solis zei

@ Aargh : Misschien waren het gewoon zijn ingewanden die naar buiten geperst werden :p

Anoniem zei

Als kind verzamelt hij schelpen,
niet om hun vorm of kleur, maar
omdat het huizen van dode dieren zijn.
Jotie 't hooft